- Klacht
Heb je een klacht?
Voor ons staat een goede dienstverlening voor klanten en financieel adviseurs voorop. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Wij horen dat dan graag van je, zodat wij een oplossing voor je kunnen vinden. Of ons standpunt in een bepaalde situatie aan je kunnen toelichten.
Betaal je als klant extra kosten aan jouw adviseur, omdat deze door onze fout meer tijd aan jouw dossier heeft moeten besteden? Dan kun je deze kosten, onder voorwaarden, bij ons terugkrijgen. Hier vind je meer informatie over de herstelkostenregeling.
Je kunt jouw klacht aan ons doorgeven via het online contactformulier, WhatsApp of per telefoon.
Onze klachtenprocedure uitgelegd in 6 stappen
Bekijk hieronder wat er gebeurt zodra jij een klacht bij ons ingediend hebt.
Klacht indienen
Reactie Scildon
Afhandeling
Duurt het langer?
Leren
Niet tevreden?
Belangrijke documenten
Hieronder vind je een uitgebreid klachtenreglement van Scildon.