Zoeken

Heb je een klacht?

Voor ons staat een goede dienstverlening voor klanten en financieel adviseurs voorop. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Wij horen dat dan graag van je, zodat wij een oplossing voor je kunnen vinden. Of ons standpunt in een bepaalde situatie aan je kunnen toelichten.

Betaal je als klant extra kosten aan jouw adviseur, omdat deze door onze fout meer tijd aan jouw dossier heeft moeten besteden? Dan kun je deze kosten, onder voorwaarden, bij ons terugkrijgen. Hier vind je meer informatie over de herstelkostenregeling.

Je kunt jouw klacht aan ons doorgeven via het online contactformulier, WhatsApp of per telefoon. 

Onze klachtenprocedure uitgelegd in 6 stappen

Bekijk hieronder wat er gebeurt zodra jij een klacht bij ons ingediend hebt.

Klacht indienen

Via onze contactpagina

Reactie Scildon

Binnen 2 werkdagen een reactie

Afhandeling 

Binnen 10 werkdagen afhandeling

Duurt het langer?

We informeren je als het langer duurt

Leren

We bewaren je klacht en delen dit intern

Niet tevreden?

Dan kun je naar Kifid, de ombudsman of rechter

Belangrijke documenten

Hieronder vind je een uitgebreid klachtenreglement van Scildon.